Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (Ismertető)
Nos én az agyperzselőnél megakadtam mert találtam egy ajtót nem az agyperzselőn belül hanem kint az erdő mellet végighúzódó ott ahol kettéágazik az út ahol lehet menni pripyat-ba meg az agyperzselőhöz bal oldalt végighúzódó olyan mint a metrólejáró nem tom miaz de a tetejénél ahonnan egy mesterlövész lő ránk ott van egy kódos ajtó annak az ajtónak valaki tudja a kódját vagy azt hogy honnan lehetne megszerezni a kódját?
A korai időkben létezett olyan, hogy alvás, éhség... Utóbbi is gyengére sikerült, mert bedobunk egy kenyeret, és megint másfél órára békén hagy.
Az alvást egy az egyben kihagyták, pedig azért tagadhatatlanul jó lett volna, ha az ébrenlét ikonjára nézünk, találjunk egy helyet, ahol aludhatunk egy keveset. Izgalmat adott volna. Főleg ha olyan elemekkel tarkították volna, hogy felkelt álmunkból valami mutáns, vagy katona. Az éhséget is jobban megoldhatták volna. Jobb lenne úgy, hogy adott ideig eszi Stalkerünk azt a szalámit, vagy konzervet, és addig sebezhetőek vagyunk. De így sajnos szerintem nagyon lapos az egész, és rohadt mód frusztráló... Végigjátszottam, és azt mondom, NEM éri meg!
Egyél tehénlepényt...10 000 légy nem tévedhet...xD
Egyél tehénlepényt...10 000 légy nem tévedhet...xD
Elolvastam az "ismertetőt",és meg vagyok rökönyödve.A játéknak rengeteg pozitímuva van,de a cikk elejétől végéig fikáz és fikáz,és fikáz...De közben ott vannak a pozitívumok,amiket gyors,rövid ,tömör mondatokba lefoglal,és visszatér a sz*rdobálásra...Hát cikkíró az ilyen???Ismertetőt akartam írni,nem kritikát...
Egyél tehénlepényt...10 000 légy nem tévedhet...xD
ma telepitettem a stalker nevu jatekot - bar elotte olvastam sok sok negativ es pozitiv cikket a jatekrol telepites utan egy bajuszos ficko elmondja a mondandojat es utana nalam a kimeneti ajto zarva van - nem tudok kimenni - bar az iranyitasrol es az opciokrol meg nem tudok semmit valaki tudna segiteni hogyan kovalyoghatok ki az ajton ?
a grafika igen megfogott a jatekban - egyebkent a computer a hobbim es szinte minden penzemet erre koltom -
M2N32-SLI motherboard
athlon FX-62 processzor
Nvidia Geforce 8800GTS videocard
sound blaster audigy 2 soundcard
az op system windows XP pro 64 bit
remek jatek elmenyt ad maximalizalva a jatek effectek -
kerlek titeket segitsetek az ajton kijutasban -
ha tudok visszasegitek valamifele programban
elore is koszi
Nagyon köszi az összes választ és segítséget!
Örök hála!
"All of the games an alternative reality" By.:Én
Remélem megfelel a válasz
Revenge is a dish best served cold --old proverb/A bosszú hidegen tálalva a legjobb --régi közmondás
A Clear Sky-nak ugyanaz a gépigénye mint a Shadow of Chernobyl-nak?
Vagy nagyobb erőmű kell hozzá?
"All of the games an alternative reality" By.:Én
"All of the games an alternative reality" By.:Én
"All of the games an alternative reality" By.:Én
Revenge is a dish best served cold --old proverb/A bosszú hidegen tálalva a legjobb --régi közmondás
De akkor ugye az a szaggatás majd megszünik?
És akkor gondolom hogy most akkor a minimum grafika az ajánlot..
"All of the games an alternative reality" By.:Én
Revenge is a dish best served cold --old proverb/A bosszú hidegen tálalva a legjobb --régi közmondás
Lenne egy kérdésem:
("Új" gépem van mert a régit anyagi gondok miatt elkellet adnom,de ez az "Új" rosszab mint a régi.)
Pentium 4. 2.6 Ghz
1.5 GB RAM
ATI Radeon 9800Pro (128mb)
ezek a főbb jellemzők
Szóval a kérdés az lenne hogy szerintetek elfut rajta a S.T.A.L.K.E.R.?
-Mert még nem volt alkalmam tesztelni.-És ha igen akkor milyen minőségben? (Láttam a gépigényt de igen sokszor nem a valóságot tükrözik,ezért kérdezem a "tapasztaltakat")
Előre is THX!
"All of the games an alternative reality" By.:Én
Lehet, hogy már vki kérdezte és választ is kapott rá, nem érkeztem minden hozzászólást végigolvasni. Szal arról lenne szó, ha esetleg vki tud ukránul nem fordította le azt a szöveget amit egy démoni hang mormog közvetlenül azelőtt, hogy bemész a szarkofágba és persze még bent is egészen a játék végéig!
Kiváncsi lennék rá, csak én sajnos nélkülözöm a nyelvtudást, és hallás után elég nehéz szótárazni
"mindig tudd hol van a törülköződ!"
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
Amikor elolvastam az ismertetőt, igencsak szorítanom kellett az asztalt, hogy falhoz ne vágjam a monitort. Én spéci abszolute nem értek egyet! Szerintem egyszerűen hatalmas játék lett, szemeben ott van a Half Life (1-2 minden kieggel együtt) mellett a trónon. A hangulata egyszerűen letaglózott. Már a legelején, amikor kijövök a kereskedőtől. Az a romos falu, stalkerek élete stb. De tovább játszva a játékkal ez nálam még csak fokozódik. Szerintem a Zóna nagyon is éli az életét. A kutyák valóban hancúroznak a réten, viszont nem minden esetben támadnak meg. Az hülyeség, hogyha közelükbe megyek, minig nekem jönne. Néha odaszaladnak, megszimatolnak, aztán már állnak is tovább.
Akkor olvastam, hogy valaki írta, hogy nincs magányosan járkáló ember! Dehogynem!!!! Mondok egy példát. Amikor ezt tapasztaltam, az állam esett le. A wild territory-n az alagút Yantar felöli oldalán tudjátok kivel találkoztam? Bes-el!!!! igen, ő kéri a segítségünket a Garbage legelején, hogy segítsünk neki és két társának visszaszorítani a banditákat. De nem egyszer lehet látni magányosan kóborló stalkereket! Ennyi.
Szerintem az is hülyeség, hogy semmi szerepe nincs a pénznek. A Bar-ban ugyen van egy fickó, aki pénzért árulja az infóit, meg ugye kereskedés. Nem csak Sidorovich-al, Kocsmárossal lehet kereskedni, hanem mindenkivel. Csak oda kell menni hozzá.
Azzal sem értettem egyet, hogy non-stop ellenfelekbe botlunk, és nincs értelme skulót pazarolni rájuk, csak elfutni közöttük. Vagy már hatszor nyomtam végig a gámát és egyszer sem volt olyan, hogy megállás nélkül henteltem volna. Volt olyan is, hogy egy ideig egy árva lélekkel nem találkoztam.
A játékból én sem hiányolom az rpg elemeket. Ez egy fps, némi rpg elemekkel megtűzdelve. Mondjuk én is szivesen vezettem volna valami szoci verdát, de nekem annyira nem hiányzik. További királyság a fegyverek romlása, fps-ben ilyet még nem nagyon tapasztaltam.
MI. Szerintem ez sem lett gáz. Bizony az ellen is keres fedezéket, és a bokorba is belelőnek, ha sejtik, hogy ott vagyok. Volt olyan is, hogy már csak egy fószer maradt, de vagy fél órát bújócskáztunk, mire lőpárbajra került sor. Ő is megpróbált túljárni az eszemen, meg én is az övén.
A küldetésaekről. Azért ott is van változatosság, nem csak a feltétlen "öldmegaztagazembert". Pl Hozzunk vissza egy tárgyat, mutáns testrészét, szerezzünk vissza egy fegyvert, védjünk meg egy tábort, stb. Jó, most a mellékküldetéseket soroltam, de ezeket kombinálva a fő küldetéssel, hatalmas mozgásszabadságot biztosít, gyakorlatilag Á-tól Z-ig bejárhatjuk a Zónát.
A "respawnhoz" pedig nem kívánok hozzászólni, látom már könyéken jön ki a téma, de annyit hozzáfűznék, hogy az tényleg baromi uncsi lenne, ha visszamegyek a játék legelejére, és hót sivárság. Valamint az is láthatjuk, hogy a játék legelején likvidált egyének a rangja Újonc, tehát, lehet, hogy fél órája tette be a lábát a Zónába. Ennyi. Katonákkal pedig néha ott is találkoztam, ahol nem is vártam. (Pl Garbage, Dark Valley) Itt bizony mindenki kószál.
Summa summárum, nekem nagy kedvenc lett. Nyilvánvaló, akinek nem tetszik, meg van az oka! Kész. Amit én itt leírtam egy vélemény, nem kell senkinek egyetértenie vele. Én így látom.
Zárszóként meg még annyit, hogy a Stalker ismertetője után elolvastam a Crysis kritikáját is, na én pont fordítva látom. Gyönyörűen néz ki, de eléggé egyhangú, közepes gáma, az idegenek meg felettébb idegesítőek. Nem illenek bele a világba. Na, mindegy ez is az én véleményem.
Szerintem a Stalker a játéktörténelem egyik legjobb játéka lett.
"I'm serious as an erection problem, mate..."
van rá egy olyan ami azt teszi lehetővé hogy 1280-as grafikán tudd nyomatni
azt hogy mennyi a verziószáma azt sajna nem tom
"I'm serious as an erection problem, mate..."
jó ismertető egyébként!
Attila nem megy a géphez a gép se megy Attilához!
Respect is not given. It's taken.
hej
D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr
Azért megoldás is van.
Tessék Lineáris FPS-t csinálni.
Mint a Doom, vagy a Half Life. És akkor a kiadó is több pénzt kaszál meg a készítő is.
A megbecsülés is több lesz egy működő játék után, meg a lehetőség is egy újabb játék készítésére.
Utolsó sorban pedig a játékosok is egyöntetűen el fogják ismerni a játékot minden tekintetben "nagynak", és talán megveszik a következőt is.
Amúgy meg, egy lineáris játék ugyanebben a világban (csupán átrendezett szögesdrótokkal) valami hihetetlen hatást lett volna képes elérni. Konkrétan, komoly harcok alakulhattak volna ki a trónért a A Half Life2-vel. A Doomot valszínű sikerült volna a 3. helyre szorítania.
Talán még csernobilnál is nagyobbat robbant volna.
BUMM ... "Ja. Már mission started van?" ... "Nem. Már mission failed van."
Ezalatt volt részem benne, hogy a hátam mögött a semmiből megjelent egy fószer shotival, volt eset, hogy egy épületen végigrohanva kitakarítottam azt, majd meg sem állva visszafele megint, mert visszatermelődtek, és már kezdtem volna magamra mérgelődni, hogy milyen béna vagyok, amikor előttem 2 méterre leesett a földre egy bandita, meg egy másik. Ez utóbbi már haslövéssel érkezett, valószínű egy másik játékból, merthogy a STALKER-ben nem lőtt rá senki azt tanusíthatom.
Rendben, tudom, fogyasztói tásadalomban nem várhatom el, hogy kész terméket gyártsanak, majd szerzek hozzá javítást.
De.
Hogy a f#szba történhet meg az, hogy az utolsó 10 lószaromat belepakolom egy ember agyába (épp hogy elég neki), majd hátraesve el is tűnik a test, én meg ott maradok 30 lószarral a tárban. Azután megint, és megint, és mehetek az ellennek pisztollyal, és imával, hogy legalább most ne tünjön el az a hulla, meg a cókmókja. (Természetesen egy homloklebenylövés nem elég egy ruszkinak.)
Én azt hittem csekély eszemmel, hogy majd leülök a gép elé, hamar szerzek egy dragunovot, meg egy géppityut, aztán szépen kerülgetve a helyi lakosokat, és a bőszebb HVCS-ket, majd magaslatról magaslatra járkálva, nappal békés járókelőkre lövöldözve, éjjel meg a PDA-t nézegetve élem nyugis életem. Valahogy úgy érezve magam, mint a tűz körül ülő sztalkerek, vagy mint ahogy a játék főmenüjében lévő cucc tulaja érezheti magát.
Ehelyett itt quékezek egy olyan játékkal, aminek abszolút nem erről kellene szólnia.
Egyetértek a cikkel, és azzal, hogy nem ezt vártuk. Ilyen remek ötlettel így elbánni...
Talán kevesebbet kellett volna ígérgetni és többet dolgozni a srácoknak.
Az NPC-k annyian vannak mint az oroszok, ki sem lehet őket kerülni, mert akkor meg hamar belefuthatok valami anomáliába, vagy további NPC-kbe.
(A legdurvább, hogy tényleg csak keresztül kell közöttük futni.)
Továbbá:
Ha fa mögött álok, és kihajolok jobbra... majd gyorsan balra, akkor előbb fel kell engednem a "jobbra" billit, hogy lenyomhassam a következőt, mert ha nem, akkor úgy marad kihajolva jobbra, én meg kapom azokat a lövéseket a fejembe, amiket nekem kellene osztogatnom, csak épp a fatörzs túloldaláról.
Ha QUAKE akkor legyen QUAKE!
Ha meg posztapokalitikus világ, akkor meg legyen benne magányosan kóborló ember, aki (legalább) percekig nem találkozik senkivel. Egy 40 négyzetkilóméteres területen ez elvárható. Bár nem tudom hol hallottam ezt a baromságot a kilóméterekkel.
Na az meg külön élmény, hogy az egérgörgővel nem tudok fegyvert váltani.
Egyszóval nem kellenek a nagy cirádák erről a játékról, mert nem fogja megélni a 10 éves kort sem. A Half Life 2-vel meg bizony játszani fog a még meg nem született fiam is.
Sajnálatos, de ez a játék megkövetel egy bizonyos játékstílust, és nem tolerál attól való semmilyen eltérést sem. Ez a stílus pedig nem az, amit egy vérbeli sztalker magának elképzel.
A küldetések, csakúgy mint az emberek újratermelődnek, tehát, ha valaki azt állítja, hogy a küldetések meg a hangulat együtt elviszik a játékot bárhova az téved.
Ez a játék egyedül a hangulatával aprít, de azt is csak annak, akinek kiegyensúlyozott, öntevékeny szellemi harmóniában telnek otthoni napjai.
Mert mire a nagy realisztikus bisz, meg a basz, ha a megalkotott világon minden monszta, meg az össze NPC úgy viselkedik, mintha bizony rájuk nem vonatkozna semmilyen fizikai törvény.
Ami pedig a banditák, és katonák ujratermelődését illeti, abszolúte rossz érv, hogy átmasíroznak egy másik pályáról. Ha így van, akkor lássam is, hogy megjönnek, lássam, hogy leugrálnak a teherautóról, és lássam, hogy valami furcsa okból pont a halott társaik fölött állnak pozícióba, különben nem hiszem el, hogy amit látok, az a valóság.
HUHH. Ez jól esett. A 10 rugó, amit kiköhögtem ezeknek a g3ciknek az nem.
Utsó volt, hogy én keletről jövő játékot pénzért veszek, és nem lopok.
Egy kicsit több kritikai érzéket a hozzászólóktól ha kérhetném!
Nem vagyunk fogyasztógépek!
Mert én fizettem bizonyos ígéretekért, amik nem teljesültek. Erre pedig előre nem figyelmeztettek. Vagyis: Engem átvertek. És megloptak.
De hát mit csodálkozik egy magyar ember ezen.
Asszem én is cheatelek, amíg meg nem lessz a dragunov. Ha meg jönnek a kutyák, akkor hagyom, hogy a seggembe harapjanak, majd az NPC-k lelövik őket rólam ha keresztül megyek az egyik miniháborújukon
Mert minek kinyírni bárkit is, ha csupán van, de nem létezik.
BUMM ... "Ja. Már mission started van?" ... "Nem. Már mission failed van."
Rónyai Levente
Nah ha csítelni akarsz, szerezz 1 trainert hozzá!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr
Feltételezem kódokat akarsz hozzá, és mivel itt a honlapon nem találtad meg, segítséget kérsz. Nézd, a legtöbb, amit tehetünk, az az, hogy menj föl a Google-re
My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.
De nem talál a "CHEAT" már keresem, hiába.
Rónyai Levente
"mindig tudd hol van a törülköződ!"
Hogy lehet a fegyvert javítani? A mellényt lehet? Ha igen hogy? THX!!
Everyting is connected.
D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr
Proti
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Így már senki nem köthet bel,e hogy ez egy nagy játék!!
afro
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Kingdom Come: Deliverance II próbakör
- 2. Fairy Tail 2 teszt – Durvuló tündérek
- 3. Szavazz a 2024-es év legjobb játékaira!
- 4. Jövő tavasszal érkezik a The House of the Dead 2: Remake
- 5. Freedom Wars: Remastered teszt – Monster Hunter utánérzés disztópikus jövőben
Legfrissebb fórumtémák
- 12:37
- Még az idén boltokba kerül a Nintendo Switch 2 [hozzászólások] [5]
- 08:31
- David Guetta [2]
- 11:02
- Korai hozzáférésben indult el az Assetto Corsa EVO [hozzászólások] [2]
- 22:44
- Sorozatok [10873]
- 20:41
- Elhunyt... [2745]
- 15:28
- Bemutatták az NVIDIA GeForce 50-es GPU-szériát [hozzászólások] [12]
- 14:54
- Új gép és bővítés - tippek és tanácsok [15086]
- 13:29
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43947]
- 19:12
- The Blood of Dawnwalker [4]
- 17:48
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43370]