26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

S.T.A.L.K.E.R. 2

ufodani
#37 ufodani [17764]
van rá mod. Pár mp feka képernyő majd jön a menü, használom, müxik. Saláta csomag egyébként, de csak kevés müxik belőle, mert ütközik az eredeti fajlokkal.

Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)

Válasz erre

Előzmény: GeryG 2024.12.02. 06:34
GeryG
#36 GeryG [2318]
Neked csak fél percig? Boldog ember...

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2024.12.01. 23:58
Shadowguard
#35 Shadowguard [4357]
Jött ki két patch is a napokban, szóval előszedtem megint. Pár dolgot javítottak is, de itt alapvetően sz@r az egész koncepció. Vagy ha kevésbé vagyok kritikus akkor nem én vagyok a célközönség...
Gyakorlatilag nem éri meg lootolni, mert két fegyver is minimális lőszer mellett is permanensen vagyok túlterhelve. Értem én, realitás, de akkor a gumírozott gázálarc miért is védi meg az ellenfelet két fejlövéstől? Bár ha nem fejre megyek egy egész tárat is levesznek mellkassal, szóval még ne is panaszkodjak...
A fegyvereknél a durability, mint olyan csak egy értelmetlen szám, a 90+%-os fegyver is simán beragad. Megesett, hogy két lövéssel később megint. Visszatöltés után már nem volt gond, de ez akkor is röhej.

De nem tudom min lepődök meg, a patchnote szerint: Fixed groups of NPCs getting stuck and dying near Shelter during active Emission.
Tegnap este/ma hajnalban 20+ hullát lootoltam ki az első vihar után, ami a sztori szerint érkezett

Szerk.: Attól meg csak spontán van ki az összes f@szom és ez más játékokra is igaz mostanában, ráadásul egyre többre, hogy minden egyes indításnál fél percig a retkes shaderekkel szórakozik.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Shadowguard
#34 Shadowguard [4357]
Mesterséges intelligenciáról mindent elmondott nekem az említett pincés eset. Kifelé jövet ott volt a hat delikvens, egyet leszedtem a sörétessel, gyorsan visszakotortam. A maradék ötből kettő teljesen fogalmatlanul keringett a lépcső tetején, leszedtem őket fejessel. A maradékból egynek eszébe jutott gránátot dobni, visszahátráltam. Kicsit még csacsogtak, majd elfelejtették, hogy ott vagyok. Felmentem, kettőt leszedtem, az utolsó dobott gránátot, majd elfelejtette hol vagyok.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2024.11.24. 07:12
Peace
#33 Peace [28240]
Nekem ez a legnagyobb bajom, a pénz. Én is folyamat mészárlások után egy kupacba dobálom az eladható fegyvereket. Túlterhelve vissza szenvedem magam eladni őket. Majd rohanok vissza, ahol megint tűzharc, hiszen újra megjelentek az előbb leölt emberek és túlterhelve megint menekülés a fegyverekkel.
Az AI mint olyan, nem létezik. Pontosan tudják hol vagy és falon keresztül is le akarnak lőni. És ha van kis rés a falon, azon keresztül 100, hogy el is találnak. Volt csoda is, mert egyszer le tudtam szedni 3 embert hangtompítós pisztollyal mielőtt mindenki varázslatos módon rájött hol vagyok....
Értem, hogy hányattatott sorsa volt a fejlesztésnek, de ez így sajnos inkább néhol még alpha szint, nem 1.0. A hangulat nálam egyelőre elviszi a hátán. Szerencsére pénzembe nem került.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2024.11.24. 03:39
Shadowguard
#32 Shadowguard [4357]
Oké, ez most vicces volt... 300 méteren keresztül kergetett egy rajnyi patkány, mint valami elb@szott Plague Tale easter egg... Elvittem őket a faluba, kijött boldog-boldogtalan és valami három percig lőtték az egy helyben rajzó patkányokat, akik valami miatt nem akartak közelebb menni a faluhoz.
Viszont ez a lootrendszer nem a barátom... Van nálam három fegyver, hozzá egy kevés lőszer meg némi gyógyszer és folyamatosan túl vagyok terhelve... Pedig valami kis cuccot muszáj magammal hordani, hogy a javítást tudjam finanszírozni, mert a küldetésekből bejövő zseton még arra sem elég... Vicc

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Shadowguard
#31 Shadowguard [4357]
Hát, pár óra játék után azt kell mondjam itt vannak komoly gondok... Azt még el is engedném, hogy a textúrák néha elfelejtenek megjelenni rendesen vagy hogy betöltés után random tereptárgyak csak menet közben jelennek meg, de az, hogy a respawn a Far Cry2-es időket idézi (saját tapasztalat: küldetés felé menet kipucoltam a területet, visszafelé megint kipucoltam a területet, lementem a pincébe és mire feljöttem megint ott volt a hat ellenfél) és az ellenfelek nem hogy a betonfalon, de még egy komplett dombon keresztül is észrevesznek az picit durva.
Mint ahogy az is, hogy a gép nem hibázik... Sörétessel, cirka 20 méterről, tévedhetetlenül fél HP-ra szed és mellé még vérzést is pakol. És mindezt Stalker (középső) nehézségen.
Ja, meg az is, amikor a 90%-os fegyver beragad... És nem lehet megjavítani, vagy bármit kezdeni vele, menjek a technikushoz... Meg az anyádat, reload

Egyelőre nem érzem, hogy a játék megérte volna az árát. Majd holnap próbálok kicsit haladni a főszállal, hátha a történet miatt megéri, mert eddig se nem szép, se nem jó...

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

davkar9
#30 davkar9 [11409]
"a gép alatta nem egy atomerőmű"

Válasz erre

Előzmény: GeryG 2024.11.21. 10:22
ufodani
#29 ufodani [17764]
Még nem kezdtem el, de aki tolja lenne viszonyítási alapja
ezzel sztem

Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)

Válasz erre

Peace
#28 Peace [28240]
Meglátjuk. Ha menni fog apró bugokkal és behúz a játék, akkor tuti végigviszem. De sajnos olvasok olyat is, akinek folyamat összeomlik. Ha ilyeneket művel majd, akkor kuka.

Válasz erre

Előzmény: GeryG 2024.11.21. 12:21
GeryG
#27 GeryG [2318]
Bőven vannak vele technikai gondok, de anno ugyanez volt az első résszel is. Csak az (akkor maratoninak tűnő) hat év alatt készült el, míg ez... oké, ezen túl tudok lendülni, mostantól inkább arra leszek kíváncsi, hogy képesek lesznek-e a fejlesztők patchekkel gatyába rázni a játékot. Ha nem, az baj. Ha igen, akkor felmerül a kérdés, hogy mit csináltak 14 évig, ha most pár hónap alatt javítani tudják a bajokat...

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2024.11.21. 10:41
Peace
#26 Peace [28240]
Nálam 0-3 MB/sec-el kezdte szedni este 7 után. El is engedtem, hogy ebből nem lesz semmi. Aztán mire végeztünk a filmmel, lenn volt.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2024.11.21. 10:41
Shadowguard
#25 Shadowguard [4357]
Én tegnap este két streambe néztem bele, az egyiknél a streamer pont az említett láthatatlanná váló enemyvel szenvedett (az első artifact után van ez, ha jól néztem), a végére már kifejezetten frusztrált volt. Ott is az lett a megoldás, hogy megakadt egy kerítésben a mob és csak futott egy helyben.
Utána átváltottam egy másikra, az már jóval előbbre járt. Na ott (elvileg 4090 alatt) láttam olyan téglatextúrát a falon, hogy meg kellett néznem a dátumot. De egyébként is azt látom, hogy vannak szép részek a játékban, meg a tócsában tükröződik minden is, a szomszédos épület meg a Stalker első részéből maradt ott.

Szóval én várok vele pár patchet. Pedig eredetileg úgy terveztem, hogy első nap kezdem, de az én vidéki netemmel 150 GB nem jön le pikk-pakk és steamen a preload is elmaradt. Kétségbe nem esek, van más amivel játsszak

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Peace
#24 Peace [28240]
Én csak fél órát tudtam játszani, de gyönyörűen futott epic grafikán frame gen-el. A játék állította be magát fullos grafikára, nem én. Elég szépen ment 120-al 1440p-ben. Nyilván ezt nem tartja folyamatosan gondolom. Csak tv-n bekapcsoltam az elején a game menüt, hogy mégis mennyivel fut.

Válasz erre

Előzmény: GeryG 2024.11.21. 10:22
GeryG
#23 GeryG [2318]
Azzal nekem még nem volt gondom, cserébe a láthatatlan Davy Jones utánzat a bunker után, na az szívatott vagy fél órán át. Csernobiltól Moszkváig jön utánad, két ütéssel végez veled, két ütés között kb. healelni sincs időd és úgy általában mindfuck az egész. És a legszebb, hogy úgy tudtam csak megölni, hogy egy ponton nem volt hajlandó átmászni egy kb. térdmagas kerítésen, így megálltunk a két oldalán és néztük egymást... én meg lőttem.

Érzem a potenciált a játékban, mert rengeteg tartalom bele van pakolva. De tipikus GSC, tipikus STALKER. Bugfest az egész, memory leakek, a frame gentől csak rosszabb, respawn után hajlamos 3-5 fpsre zuhanni, de egyébként is teljesen random framedroppol. Oké, a gép alatta nem egy atomerőmű, de azért látszik, hogy ha épp nincs semmi hisztije a játéknak, akkor tök simán elfutna rajta.

Szóval STALKER 2-re egyelőre még ráfér 2-3-5-10 patch, mire ezeket a gondokat megoldják. De mit vártunk, hisz alig 14 év alatt készült csak el, ne legyünk már ilyen szigorúak. A Ubisoft is megmondta, hogy nem lehet ilyen rövid idő alatt jó és hibátlan játékot fejleszteni, a Larian és a Baldur's Gate III csak egy anomália volt...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2024.11.21. 06:13
Peace
#22 Peace [28240]
Jól indult a kapcsolatunk este, az első medvedisznó szétkapott. Vagdostam bőszen késsel, de nem sokat ért. Úgyhogy visszatöltés után beleeresztettem két tárat. Mondjuk közepes nehézségen indítottam, nem akartam story szinten bohóckodni.

Válasz erre

Razor03
#21 Razor03 [14703]
Reméljük ezúttal valami értelmes tartalom is lesz benne + karakterek történet

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

Válasz erre

Előzmény: VodevilX 2020.10.05. 19:43
Ricsi1976
#20 Ricsi1976 [2030]
Nagyon vagányul néz ki. Autentikus csernobili helyszínekkel, ha jól látom.

Válasz erre

Előzmény: VodevilX 2020.10.05. 19:43
VodevilX
#19 VodevilX [11345]
Hmm.. látom ez is készül már egy ideje
Tökre nem volt nehéz átsiklani felette, de épp most vettem észre hogy nyáron volt egy trailer
S.T.A.L.K.E.R. 2 – Official Trailer #1
Azért ebből még kisülhet valami jó, most már talán ebben az évtizedben

“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”

Válasz erre

PC Dome
#18 PC Dome [766]
Új hír a játékról
S.T.A.L.K.E.R. 2 - idén nem
Továbbra is fejlesztés alatt a második rész.

Válasz erre

PC Dome
#17 PC Dome [766]
Új hír a játékról
S.T.A.L.K.E.R. 2 - pénz kellene
A stúdió jelenleg is befektetőket keres a második rész elkészítéséhez.

Válasz erre

PC Dome
#16 PC Dome [766]
Új hír a játékról
Feltámad a S.T.A.L.K.E.R. 2?
Szemfüles olvasók figyeltek fel egy gyanús Facebook bejegyzésre.

Válasz erre

ufodani
#15 ufodani [17764]
No akkor még bármi lehet úgy hogy nem temetem.

Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)

Válasz erre

Előzmény: PC Dome 2011.12.13. 11:38
PC Dome
#14 PC Dome [766]
Új hír a játékról
S.T.A.L.K.E.R. 2 - minden bizonytalan
Továbbra sem lehet tudni, hogy mi lesz a fejlesztők és a második rész sorsa.

Válasz erre

nazgul
#13 nazgul [599]
Nem olyan biztos még ez, lehet az ukrán népharag összedobja a pénzt a kiadásra, ez a játék nemzeti büszkeség nálluk

Válasz erre

ufodani
#12 ufodani [17764]
Ez a nap híre..remek Már csak abban bízok, h eladják a jogokat. Egyszerűen nem lehet vége - pláne így - a kedvenc game-emnek.

Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)

Válasz erre

Előzmény: PC Dome 2011.12.10. 13:37
PC Dome
#11 PC Dome [766]
Új hír a játékról
S.T.A.L.K.E.R. 2 - vége?!
Egyelőre nem lehet biztosan tudni, de úgy néz ki, hogy bezárt az ukrán GSC.

Válasz erre

PC Dome
#10 PC Dome [766]
Új hír a játékról
S.T.A.L.K.E.R. 2 - állandó internetkapcsolat kell
Még sehol sem tart a fejlesztés, de már biztos, hogy állandó netkapcsolat kell majd.

Válasz erre

Drukala
#9 Drukala [559]
Azért várjuk ki a végét

"I guess I have a soft spot for pretty faces"

Válasz erre

Előzmény: xFreex 2010.08.23. 21:41
xFreex
#8 xFreex [52]
Az elsô részre 7 évet vártunk, athoz képest ez a 2 év szinte semmi.

A házi nyúl is célpont, ha még mozog.

Válasz erre

totya67
#7 totya67 [501]
Még egy kiforratlan "béta" verziónak is nekiállnék,az eddigieknél nem lehet sokkal bugosabb!

Válasz erre

Előzmény: ufodani 2010.08.16. 17:29
Attak
#6 Attak [449]
Stalker 4ever!

Válasz erre

Dranzi
#5 Dranzi [375]
Jesz-jesz. Jöhet.

"Aki átbasz, az basszon bét is"

Válasz erre

ufodani
#4 ufodani [17764]
Jöhet orrba szájba Kivételesen kiqrhatnának velünk és '11-ben idehajíthatnák.

Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)

Válasz erre

Előzmény: Z-Master 2010.08.14. 12:14
totya67
#3 totya67 [501]
Én is örülök,nagyon várom,kiváncsi vok mit javitanak benne,mert bármennyire jó is mindhárom Stalker,azért hiba is van benne bőven!És az is baj h qrva messze van az a dátum!!!

Válasz erre

Előzmény: U.R.H. 2010.08.14. 18:59
U.R.H.
#2 U.R.H. [4178]
Én is örülök. És remélem sokkal több rpg elem lesz benne.

Válasz erre

Z-Master
#1 Z-Master [20401]
Morzsa

Személy szerint nagyon örülök, hogy lesz folytatás. Csak az a fránya megjelenési dátum. ;|

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.