Néztem pár YT walkthrough-t az adott szakaszra vonatkozóan, hátha. Meglátjuk. mára elégnek értem a játékot. Kicsit átnyergelek most másra, kibillentem magam.
Fórum » Beszélgetés a játékokról
Mandragora: Whispers of the Witch Tree
Néztem pár YT walkthrough-t az adott szakaszra vonatkozóan, hátha. Meglátjuk. mára elégnek értem a játékot. Kicsit átnyergelek most másra, kibillentem magam.
Nyilván kell legyen benne kihívás, de akkor adjuk meg a lehetőséget a kevésbé ügyes kezű, kevésbé nyakatekerten gondolkodó játékosoknak is, hogy élvezni tudják a produktumot. Mert a játékok elsődleges és legfontosabb célja a szórakoztatás. Amikor ez (már) nincs, akkor ott gond van...
Azután megjelent a teljes játék, és ahogy olvasgattam az értékeléseket (főleg a játékosi véleményeket), azt láttam, hogy a játéknak vannak bajai bőven, ezért úgy döntöttem, várok egy-két patchet. Közben azért az aktív játékosok tolták tovább, én olvasgattam tovább a beszámolóikat, és azt kellett tapasztalnom, hogy ötből négy ember esetében a kezdeti, nég mindent uraló, a hibákon is könnyen keresztülnéző lelkesedés úgy illant tova ahogy haladtak előre a játékban, olyan szinten hatalmasodtak el a balanszbeli dolgok és a játékmechanikai problémák, mintha sohasem létezett volna, és végül keserű szájízzel fejezték be vagy hagyták félbe a játékot.
Én ezek alapján el is engedtem már magamban egy ideje. Amit nagyon sajnálok, mert hazai fejlesztés, és akárhányszor csak meglátok egy képet vagy rövid in game videót, mindig azt érzem, hogy őrületesen hangulatos és egyedi az az atmoszféra, amit az alkotók teremtettek. (Csak éppen egy jó játékot is kellett volna rakni mindez alá.)
Azért még nem adtam fel a reményt, hogy ki lesz ez pofozva javítócsomagokkal, így meghagytam a kívánságlistámon.
Endure. In enduring, grow strong.

A táborban levő segítőknél azért a megfelelő cuccok (akár eladásra történő) craftolásával fel lehet pörgetni a fejlődést, de a kovács(?) az tényleg olyan volt, hogy kellett volna nálam is játék legvégén is vagy 6 szintet lépjen, hogy olyan cuccot tudjon craftolni, ami bármi pluszt adott volna. Azért bőven használható cuccok voltak náluk is.
1, A táborban lévő segítőink kb semmire sem valók. Craftolni náluk érdemi cuccot nem lehet, mivel egy lajhár hátán száguldó csiga tempójában lehet csak őket fejleszteni.
2, Nem gondolom, hogy ügyetlen lennék, de amikor egy boss (most pl a könyves maca) sokadjára is megfektet 70%-os(!!!) nehézségen, akkor ott valami nagyon nem oké.
Egyre kevésbé érzem úgy, hogy ennek a játéknak én valaha is a végére fogok érni.

A játék továbbra is leköt, élvezem, és csak annyira bosszant fel időnként, ami még nálam belefér. Szóval haladok vele tovább a magam kis csiga tempójában.

És akkor ott vannak a minimum kérdéses dizájndöntések, például az entrópia erőltetése, amire mások is panaszkodnak, időhúzó megoldások (van a bosshoz shortcut, csak liftezz 15 secig, és fuss másik 15öt, ami alatt összesen egy ellenség van, akit simán ki lehet kerülni) balance problémák* és kisebb-nagyobb bugok.
Khazan témában azért annyit hozzáfűznék, hogy Andris a GS-sel belenyúlt alaposan, mert magasan az a leggyengébb fegyver saját tapasztalatok alapján. Én elsőre spearrel toltam, másodikra duallal (utóbbival NG+ felénél járok) és bár mindkettőnél voltak idegesítő bossok, de például Elamaint mindkét karakter porig alázta. De említhetném Ilynát is, csak hogy olyat emeljek ki akik fel tudták bosszantani Andrist.
Plusz a hibák egy része érzésre erősen konzolspecifikus... Avagy végre egy port, ami a másik irányba sz@r

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Mondjuk jó dolog ez a nézelődés/tájékozódás. Pl. a Khazan esetében nézegetem Baka Andris videóit (beletekergetek), és amennyire tetszett az elején, mostanra eljutottam oda, hogy lekerült a wishlistemről is...

Ellenben a Lords of the Fallen 2.0-át leszedtem/behúztam akciósan, mert állítólag mostanra totál rendbe rakták a játékot, és ebben az állapotában már kifejezetten dicsérik még azok is, akik nagyon-nagyon elégedetlenek voltak vele annak idején.
Endure. In enduring, grow strong.

Szóval szerintem én ezt most elengedtem egyelőre

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Én most belehúztam, megvan a vérfarkas, az utolsó óriás, de már kezdek beleunni. Viszont megtaláltam az easter egges kriptát

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...



Vagy ha már ennyire erőltetni kell akkor legalább az a nyomorult lámpa mutassa az irányt vagy valami, mert ez minden, csak nem szórakoztató. Komolyan, bossokon nem halok ennyiszer, mint itt. És szerintem ők is érezték, hogy ez nettó sz@r így, azért is nem veszít vele az ember semmit, csak az idegei mennek tönkre benne.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Viszont a fene megeszi, mert most jöttem rá, hogy kihagytam egy mellékküldetést és bosszant. Meg kedvet is kaptam egy kétkezes fegyverrel operáló karakterhez, mert egyik mellékküldi alatt azt kellett használni és érezhető a különbség a sebzésben

Ja egy tipp, ha még nem csináltad: menj vissza a kocsmába az első faluban és beszélj a kocsmáros lánnyal. Ad küldetést

De a harmadik körnél készülj fel némi nyugtatóval

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Egyébként lehet meghagyom ezt a 70%-ot, elég az. Meg a kastélyban most nekiálltam farmolni az XP-t, aránylag jól lehet szedni.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...


De általánosságban is igaz, hogy nem érzem a fejlődést a karakteren. Papíron cirka 20-25 szinttel vagyok magasabb, de az ellenfelek nem halnak gyorsabban, én meg nem élek tovább, mert az enemy sebzése nőtt azért.
A sztori azért érdekel, főleg az visz tovább, hogy érdekel mi derül ki a velem utazó társakról. És remélem a kastélyban már találok valami upgrade-et is magamnak.
Peace: Melyik enemy, mert szintben közel állunk egymáshoz*? Nekem egy óriás volt ilyen, hogy simán oneshotolt, de a végé azt is sikerült megölni.
* Mondjuk a játék szerint már eldobáltam mindenfelé 45k XP-t amit azért sokallok, de biztos annyi, ha ő mondja.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Most tényleg az a baj, hogy ügyes voltál egy olyan játékban, ahol nincs megkötve, hogy merre menj és kivel találkozz? Beleszaladtál egy boss-ba, legyőzted, pedig szerinted még nem álltál rá készen? Örülj, baszki!

Komolyan, ez a "szorít a gyémántcipő" tipikus esete...

Amúgy az valóban igaz, hogy szeretik újrahasználni az ellenfeleket/boss-okat különböző helyeken. Ez nekem is fura kicsit, de túllépek rajta. Az sokkal jobban zavar, hogy lépten-nyomon az új PoP jut róla eszembe, pedig tényleg EZT a játékot szeretném élvezni.


De egyébként általánosságban is igaz, hogy túl van tolva az egész, van 700 HP-m és egy sima mob, egy sima grab attackkal leszedi az egészet.
De legalább már megöltem 5 (ÖT!!!) ugyanolyan patkány minibosst és három óriást. Az utolsó sztori szerinti boss meg egy tisztességes soulslike tutorialjának felelne meg, mert 3-4 támadása volt összesen, de kapott P2-t, ahol már egyszerre tudott tolni két támadást is.
Komolyan mondom, ahogy egyre előrébb jutok a játékban úgy lesz egyre kevesebb kedvem folytatni.
Ja és akkor ilyen nettó f@szságokkal húzza az időt a játék, hogy csontváz számszeríjász. Kétszer lő, de ha leguggolok ellő fölöttem. Viszont mivel előhalott ezért nem elég egyszer megölni, mert minden csontváz feltámad... De minek? Természetesen időt húzni

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Viszont többen is megjegyzik, elég fajsúlyos negatívumként, hogy a harcok rém primitívek és repetitívek. Ütsz, ütsz, gurulsz, végig nagyjából ugyanabban a ritmusban - az összes ellenfél ellen ez van, mindegy milyen fegyvered van, minden milyen az ellenfél, és a skillfa sem ad igazán változatosságot nyújtó skilleket. Ráadásul kicsi az ellenfelek változatossága, rengeteg az ismétlődés (bossoknál is), már a játék első pár órájában is.
Nem tudom, hogy ezen a téren mi a véleményed, de kíváncsi leszek majd rá! (Én egyelőre jegelem; amúgy is egy ER végigjátszás (dex/arc hybrid lesz talán) elején vagyok, és egyelőre teljesen leköt a Lands Between

Endure. In enduring, grow strong.


...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Endure. In enduring, grow strong.
Az eddig stream-ekben látottak tovább erősítik a bizodalmam a játék tartalmára vonatkozóan, viszont az elég keserű, hogy több játékosnál is több alkalommal kicrash-elt a game. Bízzunk benne, hogy nagyon rövid időn belül jön hozzá patch és orvosolni tudják ezt a kellemetlenséget.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Days Gone Remastered teszt – Szebb napokat látott
- 2. A Clair Obscur: Expedition 33 készítői megszólaltak végre a DLC-tervekről
- 3. A Mafia: The Old Country új előzetese akár a Red Dead Redemption 2-ből is származhatna. Csak szebb
- 4. DOOM: The Dark Ages teszt – Fabula originis
- 5. The Precinct teszt – „A rendőrmunka nagyon durva ééés veszélyes.”
Legfrissebb fórumtémák
- 13:38
- Szét*** az ideg [5401]
- 16:36
- Ki mivel játszik mostanában? [8024]
- 12:08
- Mit hallgatsz most? [39616]
- 08:40
- The Precinct teszt – „A rendőrmunka nagyon durva ééés veszélyes.” [hozzászólások] [1]
- 16:25
- Disney+ Star Wars [541]
- 11:08
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [44121]
- 23:49
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2492]
- 21:25
- Coming Soon! [9077]
- 19:39
- Jött a szomorú hír a Marvel rajongóknak – a Marvel 1943: Rise of Hydra idén már biztos nem jelenik meg [hozzászólások] [1]
- 18:52
- Mandragora: Whispers of the Witch Tree [35]