Az év egyik legnagyobb sikertelenségi története volt a Concord, amelyről már a bejelentésekor is azt kérdezték a rajongók, hogy ezt minek?! A játék olyan volt, mintha sok-sok éves késésben lenne, hiszen egy bőven telített és más játékok által dominált piacon próbált volna szerencsét. A dolgot azt tette még furcsábbá, hogy a játék mögött a Sony állt kiadóként, akikre azért egyáltalán nem jellemzőek az efféle bukták.
Márpedig a Concord akkorát taknyolt, hogy rossz volt nézni, konzolon is és PC-n is elenyésző volt a játékosok száma. Így végül alig két hét után le is lőtték a játékot, és úgy hírlik, hogy ennek nagyon súlyos következményei vannak. A Sony ugyanis bezárta a játékot fejlesztő Firewalk Studiost és mellette a Neon Koi stúdiót is. Ez előbbinél 172, utóbbinál 38 ember elbocsátását jelenti.
Concord teszt – Akkor jó játék vagy a Sony legnagyobb buktája?
Nem nyitott túl erősen a Sony új live service játéka.
A Sony indoklása szerint a cég rövid és hosszútávú üzleti terveinek megerősítése kívánta meg ennek a nehéz döntésnek a meghozatalát. A Firewalk Studios a bezárás után közleményt adott ki, amelyben összegezték, mekkora és milyen nehéz utat tettek meg 2018-as megalakulásuktól, amelyben egy akvizíciót is le kellett vezényelniük. Majd kitértek rá, szórakoztató játékot szerettek volna készíteni, amely több sikeres műfaj elemeit ötvözi, de kockáztattak és több húzásuk nem jött be.
Arról nincs hír, hogy a Sony segítséget nyújt-e a most elbocsátott 210 fejlesztőnek az újra elhelyezkedésben.